2025_AM_08 – Acord Marc per al Subministrament de Material Informàtic Fungible i Consumibles d’Impressió (Novetat)

La Universitat Miguel Hernández d’Elx ha homologat divers material informàtic fungible a través de l’expedient 2025_AM_08 Acord marc per al subministrament de material informàtic fungible i consumibles d’impressió Obri en una finestra nova

L’objecte de l’AM és gestionar, a través d’aquest, tots els subministraments de material informàtic fungible necessaris per a les activitats de gestió, docència i investigació pròpies dels diferents Departaments, Unitats, Facultats i Escoles, Instituts d’Investigació i Serveis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.


Data d’inici: 12 de febrer de 2026
Data de finalització: 11 de febrer de 2028

 

 

Per a dubtes sobre la compra, sol·licita ajuda a un tècnic del Servei d’Infraestructura Informàtica creant una «Petició Informàtica» a través de cau.umh.es.